این سوال بسیاری از افرادی که می خواهند سرمایه گذاری کنند را مشغول کرده است. می توان گفت که خریدن خانه و رویای خونه دار شدن و مالکیت یک خونه شخصی کاملا رویایی می باشد.

اگر تا کنون صاحب خانه خودتان نشده اید اهمیت این موضوع را به خوبی درک خواهید کرد. از طرفی داشتن شرایط رفاهی مطلوب و آسایش بخش مانند داشتن یک ماشین از هر نظر خوب و دلخواه که در عین رفاه بخشیدن به زندگی تان حس مالکیت و در آن واجد کمی لوکس بودن را به شما القا خواهد کرد. در آگهی نامه ملکی فایل املاک با ما همراه باشید.

کدام خرید بهتر است؟ خانه یا ماشین؟

وقتی بحث در خرید اول به میان می آید طبیعتا ماشین و خانه جز دارایی های اقتصادی مهم هستند که بدون شک جفت آن ها در کیفیت و رفاه زندگی تان تاثیرات چشمگیری خواهند داشت.

این مسئله حائز اهمیت است که مهم نیست شما اول ماشین میخواهید یا خانه در اصل این مهم است که شما نگاه به شرایط اقتصادی خودتان و همچنین شرایط خرید و فروش ملک و ماشین را در نظر داشته باشید که ممکن است در شرایط حبابی بودن قیمت ها شما شروع به خریدن کنید.

این موضوع به شدت خطرناک است زیرا شمایی که قیمت یک محصولی که به ظاهر هزارتومان است را تا مبلغ شش هزارتومان هزینه کنید به مراتب ضرر سنگینی خواهد بود.

در هر کشوری مشکلات اقتصادی وجود دارد و همه درگیر مشکللات اقتصادی هستند و فرقی ندارد شما در ایران باشید یا در خارج از کشور در هر صورت با مشکل نوسانات قیمت ها رو به رو خواهید شد.

اول خونه بخرم یا ماشین؟

همانطور که در قسمت بالا برای شما توضیح دادیم هر کشوری مستلزم نوسانات قیمتی هستش و شما باید مراقب باشید تا در هنگام نزول قیمت ها خانه یا ماشینتان را خریداری کنید اما چند نکته حائز اهمیت است که باید حتما به آن ها فکر کنید.

معامله ماشین یا خانه تا چه میزان با توجه به شرایبط اقتصادی شخصی تان و شرایط اقتصادی کشورتان حرکتی موفق و مناسب خواهد بود؟

آیا با خرید یک خانه بعد از یک هفته موفق به خرید یک خانه و یک ماشین نمی شوید؟ یا برعکس؟

نیاز شما خرید خانه می باشد یا ماشین؟

خیلی مهم است که شما سعی کنید این مسئله را متوجه شوید که نیاز اساسی شما چیست؟ خرید خانه و نداشتن نگرانی از بابت اجاره خانه؟ و یا خریدن ماشین برای رفاه وآسایش شما؟

این مسئله مهم است که شما حتما حتما با خودتان روراست باشید.

اینکه آیا در این لحظه، در این موقعیت شما خرید خانه نیاز است یا خریدن ماشین؟ و خرید کدام یک از این موارد باعث بهتر شدن روند رشد شما در زندگی تان خواهد بود.

اگر هنوز صاحب خانه نشده اید اقدام هوشمندانه این است که خانه مورد دلخواهتان را خریداری کنید.

خانه اصلا در قیمت خود تغییری ایجاد نکرده بلکه هرروز قیمت آن روبه فزونی است و شما می توانید به راحتی با خرید یک خانه بعد از مدتی سود بسیار زیادی کنید.

خانه قیمت ثابتی دارد و کسی نمی تواند خانه شما را بدزدد

اول خونه بخرم یا ماشین؟ پس به مراتب خریدن خانه نسبت به خرید ماشین ارجهیت دارد

چه مدت نیاز است تا سرمایه ای که برای خرید خانه نیاز دارید به شما بازگردد؟

اول خونه بخرم یا ماشین؟ ممکن است شما به شدت نیاز به خانه داشته باشید اما نتوانید از ماشین دل بکنید و بخواهید اول ماشین را تهیه کنید.

خرید ماشین با آپشن های مناسب و مدرن مواردی است که هرکسی آرزو داشتنش را دارد تا رفاه بهتر و بیشتری داشته باشد.

یک حساب سرانگشتی داشته باشید متوجه می شوید که مدت زمان زیادی طول می کشد تا دوباره بتوانید خانه را تهیه کنید زیرا داشتن ماشین نه تنها سودی برای بلند مدت به شما نمی رساند بلکه به شما ضرر هم می رساند

  • بیمه
  • بنزین
  • مشکلات تصادفی
  • دزدی و...

عواملی است که باعث می شود شما به راحتی ارزش ماشین خود را از دست بدهید و نتوانید دیگ آن خانه رویایی تان را تهیه کنید.

خرید خانه باعث خرید ماشین می شود زیرا خانه می تواند به شما سود بسیار مفیدی بدهد اما نمی توان با خرید ماشین همچین انتظاری داشت که می تواند باعث خریدن خانه شود.

حالا شاید این سوال در ذهنتان بیاید که بهترین زمان خرید چه زمانی است و یا کی باید اقدام کنیم, اگر به دنبال پاسخ این چنین سوالات هستید از شما دعوت میشود مقاله بهترین زمان خرید ملک را که همکاران ما برایتان نگارش کرده اند را مطالعه فرمایید.